Veelgestelde vragen

Zwangere Guy Fally Ipupa

Hoe schrijf ik mij uit voor de nieuwsbrief? 
Uitschrijven voor de nieuwsbrief kan je doen door onderaan in de footer van de nieuwsbrief op ‘unsubscribe’ of ‘uitschrijven’ te klikken.

Hoe vaak ga ik de nieuwsbrief ontvangen?
Tweewekelijks ontvang je de Ohlalala-nieuwsbrief.

Ik kan mij niet meer inloggen, wat doe ik?
Als het niet lukt om in te loggen, probeer dan eerst eens om je wachtwoord te resetten door op de ‘wachtwoord vergeten’-link te klikken. Wanneer je dat doet, krijg je een email om je wachtwoord aan te passen. Lukt het nog steeds niet? Neem dan contact op met Ohlalala via het contactformulier.

Inloggen: wat als ik mijn wachtwoord ben vergeten?
Probeer eens om je wachtwoord te resetten door op de ‘wachtwoord vergeten’-link te klikken. Wanneer je dat doet, krijg je een email om je wachtwoord aan te passen.

Ik kan mijn betaling om lid te worden niet doorvoeren, wat doe ik? 
Lukt het niet om je betaling af te ronden? Neem dan contact op met Ohlalala via het contactformulier.

Hoe worden betalingen verwerkt?
Wij maken gebruik van Mollie om onze betalingen af te handelen. Voor meer info over onze betalingen kan je terecht op onze algemene voorwaarden.

Hoe kan ik mijn lidmaatschap na een jaar stopzetten? 
Indien u voor het einde van uw jaartermijn uw abonnement annuleert door een mail te sturen naar info@ohlalala.be, zetten wij uw betaling stop. Indien u te laat annuleert, betalen wij u graag terug.

GDPR en Privacy?
Bij Ohlalala maken veiligheid en privacy deel uit van alles wat we doen. We nemen alle voorzorgsmaatregelen om te verzekeren dat uw gegevens veilig zijn en alleen gebruikt worden voor de reden die u ons heeft gegeven.

Ik kan de livestream-pagina niet openen. 
Ondervind je technische problemen met én van onze livestreams? Neem dan contact op via het Ohlalala-contactformulier. Wij antwoorden u onmiddellijk.

Wat doe ik als ik klachten heb?
Vind je je vraag niet onmiddellijk terug en wil je ons iets melden? Neem dan contact op via het Ohlalala-contactformulier.

WEBSHOP FAQ

 

BESTELLEN

Hoe plaats ik een bestelling?
Je kan bestellen via onze website shop.ohlalala.be

Hoe werkt het bestellen via de websites?
Bij je eerste order in onze webshop moet je je eenmalig registreren.

Je kan zaken als lever- of factuuradres eenvoudig aanpassen. Als bedrijf vul je ook steeds je btw-nummer in.

Nadat je een bestelling geplaatst hebt via de website ontvang je een automatisch gegenereerde bevestiging op het door jou opgegeven e-mailadres.

Kan ik bestellen vanuit het buitenland?

Momenteel kan je via de website alleen orders plaatsen met verzending binnen de België en Nederland. Hoe je dat doet, lees je bij ‘Hoe werkt het bestellen via de websites?’.

LEVERINGEN

Ik heb een bestelling geplaatst, wanneer ontvang ik bevestiging per mail?

Vrijwel meteen krijg je een e-mail met de bevestiging van je bestelling. Indien deze niet in je inbox staat, controleer dan je spamfolder.

Is de levertijd bindend?

De door Ohlalala opgegeven levertijd wordt zo veel mogelijk nagekomen, maar is niet bindend. Het overschrijden van de levertijd geeft de opdrachtgever of afnemer niet het recht om af te zien van zijn verplichtingen uit de overeenkomst. De opdrachtgever of afnemer heeft geen recht op een schadevergoeding.  

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Bij beschikbaarheid van het artikel mag je rekenen op maximaal 2 à 3 werkdagen. In drukke periodes kan dit oplopen tot 5 werkdagen. 

BETALEN

Hoe worden betalingen verwerkt?

In deze webshop hebben wij een beveiligde betalingsmodule van Mollie geïntegreerd. Mollie garandeert 100% veiligheid bij betalingen.  Voor meer info over onze betalingen kan je terecht op onze algemene voorwaarden.

INLOGGEN

Wat als ik mijn wachtwoord vergeten ben?

Om je wachtwoord te achterhalen, ga je als volgt te werk:

Stap 1: Klik je op aanmelden.
Stap 2: Daar kies je 'Wachtwoord vergeten'.
Stap 3: Na het invullen van je e-mailadres krijg je per mail een link.
Stap 4: Ja kan via deze link een nieuw, veilig wachtwoord aanmaken.

KLACHTEN

Wat doe ik als ik klachten heb?

Klachten of bemerking over de levering moet je schriftelijk melden binnen de 3 werkdagen op de pagina contact.

PRIJZEN

Hoe worden de prijzen op de website weergegeven?

Al onze prijzen zijn inclusief btw en exclusief verzendkosten, tenzij bij een tijdelijke actie en/of anders vermeld. De prijs die je te zien krijgt bij het afrekenen van de bestelling is echter inclusief btw en transportkosten.